torsdag 21 maj 2009

Kris eller är det bara förändring?

Sedan jag föddes så har jag flyttat 28 gånger (tror jag). Förutom det så har jag haft 3 jätte seriösa relationer. (Gift två, förlovad 1) Jobb har jag haft ett gäng och om jag tagit upp alla så hade min cv innehållit fler än 10 arbetsgivare. Och trots detta så måste jag faktiskt säga att det här med förändring, eller kris, beroende på hur man ser det är ganska jobbigt. Jag vill bo på ett ställe så länge att jag känner min trädgård utan och innan. Känna min mans brister på samma sätt som en gammal mysig filt. Jag vill sluta förändras ett tag nu. Ett år i stiltje hade varit ett himmelrike.

1 kommentar:

pelletsmaskinen sa...

Blogga mera!

Om du behöver en Spotifyinbjudan, behöver jag din mejladress - skicka till: pelletsmaskinen [a] gmail [.] com

/Per